ESCOLA DE VERÁN 2017

Abrese o prazo de inscrición para a Escola de Verán 2017, unha proposta do Concello de O Pino a través dos seus departamentos de deportes e servizos sociais que pretende non  só ocupar o tempo de lecer dos  nosos cativos, senón permitir as familias compaxinar a vida familiar e laboral.

O programa ofertarase para escolares de entre 3 e 12 anos de idade e levarase a cabo no Centro Escolar CPI Camiño de Santiago que colabora activamente nas actividades.

O prazo de inscripción permanecerá aberto na primeira quenda do 1 ao 15 de xullo ate o vindeiro 23 de xuño. A mesma formalizarase nas oficinas municipais en horario de 9 a 14 horas. Poden descargar as fichas de inscrición nesta nova e consultar as bases incluidas nas mesmas.
Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (FICHAS DE INSCRICIÓN E BASES O PINO.pdf)FICHAS DE INSCRICIÓN E BASES O PINO.pdf 126 Kb
Estás en Novas Cultura e Educación ESCOLA DE VERÁN 2017