AVISO DO CONCELLO

NO DÍA DE HOXE XOVES SUSPENDENSE DE NOVO AS ACTIVIADES DEPORTIVAS DE ESCOLARES E ADULTOS SEGUNDO A ALERTA DECRETADA POLA XUNTA DE GALICIA.

Facemos ECO do anuncio:

Alerta laranxa por vento e costeiros.

Durante a xornada de hoxe, as catro provincias galegas permanecerán en alerta laranxa por vento, con refachos que poderán acadar os 130 km/h. Así mesmo hai decretada tamén alerta laranxa costeira en todo o litoral por ondas que acadarán os sete metros de altura.

Por mor deste fenómeno adverso, a Comisión Escolar de Alertas determinou a suspensión das actividades no exterior das instalacións dos centros educativos de toda Galicia; e recomendou o seguimento das condicións meteorolóxicas por se o risco aumentase e houbese que decretar a suspensión da actividade docente.

Recomendacións á poboación
Desde a Dirección Xeral de Emerxencias e Interior querese insistir á poboación da importancia de seguir as medidas de protección como vixiar posibles caídas de obxectos desde balcóns e fiestras ou circular con precaución nas estradas, especialmente se utilizan vehículos lixeiros como bicicletas ou ciclomotores.

Nas zonas de litoral aconséllase permanecer alonxado de praias, rompentes, paseos marítimos, espigóns ou todas aquelas zonas susceptibles de seren afectadas por un golpe de mar. E igualmente, revisar os amarres das embarcacións e evitar realizar prácticas deportivas e náuticas.

Así mesmo, aconséllase consultar a páxina web do Centro de Atención ás Emerxencias-112 Galicia (www.112galicia.org), que conta con información meteorolóxica, recomendacións e con enlaces de interese.
Estás en Novas Urbanismo SUSPENSION DAS ACTIVIDADES DEPORTIVAS DEPORTIVAS NO CONCELLO NO DÍA DE HOXE XOVES