MODIFICACIÓN CAMIÑO DE SANTIAGO- CAMIÑO DO NORTE

A XUNTA MODIFICARÁ A TRAZA DO CAMIÑO DO NORTE

Mediante resolución do 9 de agosto de 2013 da Dirección Xeral de Patrimonio Cultural, polo que se incoa o procedemento de delimitación do Camiño de Santiago, do Norte, Ruta da Costa, a  Consellaría propón unha nova traza do Camiño. Esta nova traza entra no Concello de O Pino polo lugar de San Gregorio na parroquia de Gonzar, continuando pola proximidade do núcleo de Amarelle, pasando pola capela de San Andrés e entroncando a continuación coa N-634 dirección Santiago de Compostela.

O Camiño continúa pola marxe da citada estrada nacional ata o lugar de Santiso, onde se desvía pola zona da Capela de Santiso para volver a incorporarse a estrada nacional ata introducirse no termo municipal de Santiago.

Isto supón unha nova proxección para o sector turístico do noso concello, abrindo novas posibilidades de emprego e negocio noutras parroquias do municipio.

Estás en Novas Urbanismo MODIFICACIÓN CAMIÑO DE SANTIAGO- CAMIÑO DO NORTE