PROGRAMA NO CAMIÑO DA CONCILIACIÓN LABORAL E FAMILIAR 2016

LECER PRIMAVERA: Do 21 ao 28 de Marzo

ESCOLA DE VERÁN: Do 1 de xullo ao 9 de setembro

LECER NADAL: Do 22 ao 6 de xaneiro do 2017

As actividades levaranse a cabo no Centro Escolar CPI Camin?o de Santiago. As inscricio?ns realizaranse na casa do Concello en horario de 10 a 14 horas.

Para ma?is informacio?n no tele?fono 677.555.748 ou nas pa?xinas web: www.concellodeopino.com - www.sifservicios.com.
As actividades so? se realizara?n se hai un nu?mero mi?nimo de 10 participantes.

Estás en Novas Servizos Sociáis PROGRAMA NO CAMIÑO DA CONCILIACIÓN LABORAL E FAMILIAR 2016