O pasado 9 de marzo a Deputación da Coruña publicou no BOP a convocatoria das bases específicas dos programas de subvencións dirixidas ás entidades deportivas. Na data de hoxe, 22 de marzo, sae publicado os extractos de Resolucións de ditas bases, establecendo o prazo solicitude, que comezará o 23 de marzo e rematará o 25 de abril de 2017.

As solicitudes presentaranse de xeito telemático na sede electrónica da Deputación da Coruña www.dacoruna.gal, polo que as entidades interesadas, deberán dispoñer de DNI electrónico ou certificado dixita e dun único correo electrónico de contacto durante toda a tramitación do expediente.

Estás en Novas Desenvolvemento Local APERTURA PRAZO SOLICITUDE SUBVENCIÓN DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL DIRIXIDAS ÁS ENTIDADES DEPORTIVAS