Os vecinos e veciñas do Concello de O Pino que resultaron afectados polos cortes no subministro eléctrico ocasionados por mor dos temporais acaecidos en días pasados, poderán presentar reclamacións por escrito á compañía subministradora.

Coa reclamación deberán achegar a seguinte documentación:

• DNI.
  • Datos da compañía subministradora (reflexada na factura da luz).
  • Titular, enderezo e núm. de contrato.
  • Días ou horas nos que se suspendeu o subministro da luz.
  • Reportaxe fotográfica dos danos producidos.
  • Facturas, ou na súa ausencia, valoración económica ou un informe técnico dos danos e a súa reparación.

Para maior comodidade facilitámoslle dous modelos, un do Instituto Galego de Consumo (IGC) e outro para reclamar á compañía subministradora.

Primeiro deberá presentarse a reclamación á compañía subministradora, transcurrido 1 mes sin que haxa recibido resposta, presentarase ao IGC.

Os interesados/as en presentar a reclamación poderán acudir ás oficinas municipais para prestarlles axuda na cumprimentación da mesma.

Estás en Novas Desenvolvemento Local INFORMACIÓN SOBRE AS RECLAMACIÓNS QUE PODEN PRESENTAR OS VECIÑOS QUE TIVERON CORTES DE LUZ