CURSOS DE SOCORRISMO ACUÁTICO

No marco do Plan de Emprego Local, a Deputación da Coruña convoca dúas accións formativas dirixidas ás persoas desempregadas, en concreto do Concello de O Pino admitirán 5 inscricións, cuio prazo rematará o vindeiro 14 de febrero ás 14:00 horas.

Os certificados de profesionalidade das accións que se van a impartir son:

AFDP0209 SOCORRISMO EN ESPAZOS ACUÁTICOS NATURAIS_ 420 HORAS (340 formación teórica e 80 formación práctica)

AFDP0109 SOCORRISMO EN INSTALACIÓNS ACUÁTICAS_ 370 HORAS (290 formación teórica e 80 formación práctica)

A formación consta de formación teórica, que se desenvolverá nas instalación da Federación de Salvamento e Socorrismo de Galicia (FESSGA) en A Coruña, rúa Gambrinus nº 151, nave 3, de luns a venres en horario de tarde (15:30 a 21:30) e a formación práctica realizaránse nas praias de concellos da provincia.

Os interesados/as en solicitar a inscrición deberán dirixirse ao Concello a área de Desenvolvemento Local, co formulario de inscrición cumprimentado (si é posible) e informe médico.

Estás en Novas Desenvolvemento Local CURSOS DE SOCORRISMO ACUÁTICO