CONCURSO PESCAPINO 2017

O Concello de O Pino organizará o vindeiro domingo 23 de xullo o Concurso de Pesca "PescaPino 2017", unha actividade dirixida a nenos/as de 4 a 13 anos.
Celebrarase na área recreativa da Magdalena entre as 10.00 e as 13.00 horas. A Entrega de trofeos será ás 13.30 horas.

As inscricións realizaranse chamando ao teléfono 981 511 002 ou enviando un e-mail á dirección deportes@concellodeopino.com ata o vindeiro venres 21 de xullo ás 14.00 horas.

O Concello facilitará material para todos os participantes.

Estás en Novas Deportes CONCURSO PESCAPINO 2017