XIV CARREIRA POPULAR CONCELLO DE O PINO

O domingo 30 de abril celebrarase a décimo cuarta edición da Carreira Popular do Concello de O Pino na localidade de Pedrouzo (Arca). Esta proba, que forma parte do V Circuito de Carreiras Populares da Deputación da Coruña, terá probas para todas as cateogorías de competición dende os máis pequenos a veteranos e estará baixo o control técnico do Comité de Xuices da Federación Gallega de Atletismo. Tamén haberá proba de canicross popular a partir das 10:00 horas da mañá.

As inscricións da proba estarán habilitadas na ligazón http://emesports.es/event/xiv-carreira-pedestre-popular-concello-de-o-pino-2017/ ate o mércores 26 de abril ás 23.59 horas.

Estás en Novas Deportes XIV CARREIRA POPULAR CONCELLO DE O PINO