V RUTA BTT CONCELLO DE O PINO

O domingo 5 de xuño disputarase a 5ª edición da ruta btt do Concello de O Pino, cun novo percorrido de 43 km aproximadamente e dificultade técnica media que poderás desfrutar pola natureza do Concello de O Pino.

As inscricións poderanse facera a través da páxina web www.emesports.es (link directo: http://emesports.es/event/v-btt-concello-de-o-pino/) ou presencialmente no Concello de O Pino, en Motos Carballeiro, Bicicletas Oliveira e café bar Caminante en Santiago de Compostela ou O' Rey bicis en Bertamiráns. Non te perdas esta cita.

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (REGULAMENTO V BTT CONCELLO DE O PINO 2016.doc)REGULAMENTO V BTT CONCELLO DE O PINO 2016 355 Kb
Estás en Novas Deportes V RUTA BTT CONCELLO DE O PINO