XIII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

O domingo 1 de maio celebrarase a décimo terceira edición da carreira popular do concello, unha proba que despois de 12 edicións está a atraer cada día máis afección ao deporte do atletismo no Concello de O Pino.

As probas darán comenzo ás 10 horas coa disputada da tradicional proba de canicross, unha proba moi especial pioneira nas probas galegas en ruta desta especialidade. A proba absoluta será ás 10.45 horas e a partir de ahí iranse sucedendo as diferentes probas das categorías restantes.

As inscricións poderán realizarse na páxina web www.carreirasgalegas.com (enlace directo: http://www.carreirasgalegas.com/carreira/xiii-carreira-pedestre-concello-de-o-pino/000388ac-20c2-4a76-c090-39d67274ecb4 ) ata o mércores 27 de abril ás 23.59 horas. Consulta nesta nova o reglamento das probas.

Calquera dúbida poderana consultar no Departamentos de Deportes do Concello (Tf 981511002).

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño