ESCOLA DE VERÁN 2016. Abrese o prazo de inscrición para participar

Xa te podes inscribir na Escola de Verán 2016 do Concello de O Pino, un programa dirixido a nen@s de entre 3 e 12 anos incluidos que entra dentro dos programas de conciliación familiar e laboral do Concello de O Pino que organizan conxuntamente as concellerías de deportes e servicios sociais.

As actividades levaranse a cabo nas instalacións do Centro Escolar CPI Camiño de Santiago ao cal temos que agradecer  sempre disposición e colaboración.

Descarga aquí as BASES e FICHAS DE INSCRIPCIÓN E inscríbete no Concello de O pino ata o 27 de xuño.

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (BASES_e_FICHAS_DE_INSCRICION_O_PINO_COMPLETAS.pdf)BASES_e_FICHAS_DE_INSCRICION_O_PINO_COMPLETAS.pdf 2171 Kb
Estás en Novas Cultura e Educación ESCOLA DE VERÁN 2016. Abrese o prazo de inscrición para participar