CONVOCATORIA DE SUBVENCIÓNS AS ASOCIACIÓNS MUNICIPAIS

Ábrese o prazo de solicitude de subvención para as entidades e asociacións culturais, deportivas ou de pais de alumnos, debidamente constituídas e rexistradas conforme a lexislación de aplicación.

O prazo para a presentación de solicitudes remata antes do vindeiro día 25 de xuño.

Poden ver as bases da convocatoria no arquivo que se achega. Tamén se publicarán no BOP e no taboleiro de edictos do Concello.

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (BASES CONVOCATORIA ASOCIACIONS.JPG)BASES CONVOCATORIA ASOCIACIONS 121 Kb
Estás en Novas Bandos Municipáis CONVOCATORIA DE SUBVENCIÓNS AS ASOCIACIÓNS MUNICIPAIS