PROGRAMA DE VACACIÓNS DA TERCEIRA IDADE 2014/15

D. MANUEL TABOADA VIGO, ALCALDE-PRESIDENTE DO

CONCELLO DE O PINO (A CORUÑA)

INFORMA

Co obxecto de preparar a próxima tempada de PROGRAMA DE VACACIÓNS TERCEIRA IDADE 2014/2015, convócase a todos/as interesados que reúna os seguintes requisitos:

-         Estar empadroado e residir no Municipio

-         Ter como mínimo 65 anos cumpridos

-         Ser pensionista de xubilación do Sistema Público de Pensións

-         Ser pensionista de viudedade con idade igual ou superior a 55 anos

-         Outros pensionistas do Sistema Público de Pensións e prexubilados con 60 anos cumpridos.

-         O cónxuxe, non é preciso que reúna os seguintes requisitos de idade ou pensión.

-         Admitirase como acompañante a un fillo/a con discapacidade que teña un grado de minusvalía igual ou superior a 45% sempre que a viaxe a realice con seus pais, compartindo con eles habitación.

Pregámoslle ós interesados en solicitar unha praza, o fagan  no DEPARTAMENTO DE SERVIZOS SOCIAIS DO CONCELLO, antes do 6 DE XUÑO DO 2014, coa seguinte documentación.

DOCUMENTACIÓN PRECISA PARA SOLICITAR PRAZA

FOTOCOPIA DO D.N.I. DO SOLICITANTE E DO CÓNXUXE

-         CARTILLA DE SS.SS. DO SOLICITANTE E DO CÓNXUXE

-         XUSTIFICANTE DA PENSIÓN