CONVOCATORIA DE AXUDAS AOS UNIVERSITARIOS

ANUNCIO

A Xunta de Goberno Local, en sesión de data sete de xuño de dous mil trece, aprobou as bases que rexerán a convocatoria de axudas aos universitarios curso 2012-2013. Poden solicitar as mesmas os universitarios empadronados no Concello alomenos cun ano de antigüidade á data de solicitude e que teñan ingresos inferiores aos especificados nas bases. Poderán ser subvencionados todos os gastos relacionados directa ou indirectamente cos estudios universitarios. O prazo rematará o 10 de xullo. Da documentación a presentar e dos modelos de solicitude darase cumprida información nas oficinas municipais.

O Pino, 12 de xuño de 2013
Manuel Taboada Vigo