Os programas de conciliación laboral e familiar do Concello de O Pino terán de novo protagonismo nas vacacións de Nadal dos escolares do Concello.

O centro escolar CPI Camiño de Santiago acollerá as actividades e obradoiros programados entre o 21 de decembro e o 5 de xaneiro en horario de 9 a 14 horas, unha nova acción do Concello de O Pino que busca axudar as familias na educación do tempo de ocio dos cativos na época navideña.

O prazo de inscrición estará aberto ata o 17 de decembro e poderase facer nas dependencias municipais (Casa do Concello).

Descarga aquí as fichas de inscrición (adxunto)
Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (FICHAS_incripcion_opino.pdf)FICHAS_incripcion_opino.pdf 488 Kb
Estás en Novas Axudas e Subvencións Aberto o prazo para inscribirse no programa LECER NADAL 2015 para escolares de entre 3 e 12 anos