CONTRATACIÓN CUADRILLA DE OBRAS E SERVIZOS

O Concello de O Pino procederá a selección de 3 traballadores desempregados/as, un como albanel oficial de 2ª e 2 como peóns xardineiros, en virtude da subvención concedida pola Deputación da Coruña para o “programa de financiamento das cuadrillas de obras e servizos mínimos municipais dos concellos da provincia de menos de 20.000 habitantes, anualidade 2015” (BOP núm. 31 do 16/02/20415 e BOP núm. 74 do 22/04/2015)

A modalidade dos contratos será laboral temporal cunha duración de 3 meses a xornada parcial (25 horas semanas/5 horas diarias).

Os aspirantes a optar a calqueira dos postos de traballo, deberán estar inscritos como desempregados/as no Servizo Público de Emprego.

As bases de selección figuran no arquivo adxunto

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (bases selección cuadrilla de obras e servizos.pdf)bases selección cuadrilla de obras e servizos.pdf 645 Kb
Estás en Avisos Ofertas de Emprego Público CONTRATACIÓN CUADRILLA DE OBRAS E SERVIZOS