Servizos Sociáis

Programa de Vacacións Terceira Idade

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (Untitled_22052017_112624.pdf)Vacacións Terceira Idade 550 Kb

SOLICITUDE DE PRESTACIÓN ECONÓMICA

LECER PRIMAVEIRA 2017

O Concello de O Pino abre o prazo de inscripción do Lecer Primaveira 2017, unha proposta dos departamentos de deportes e servizos sociais que forman parte dos programas de conciliación familiar do Concello. Dirixida a rapaces/zas de idades comprendidas entre 3 e 12 anos, o programa desenvolverase os días 10, 11, 12 e 17 de abril no Centro Escolar CPI Camiño de Santiago que colabora con nós en todos estos programas. O Prezo do programa será de 20 € para empadroados no Concello e de 40 € para no empadroados. Haberá actividades de todo tipo para os nosos cativos, que irán desde obradoiros, cociña, xogos, andainas,... todo moi relacionado co Camiño de Santiago desta volta. Consulta a información nas fichas e bases adxuntas. O prazo de inscripción estará aberto ate o 5 de abril e deberá formalizarse na Casa do Concello. Deberá xuntarse un mínimo de 10 participantes na actividade.
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (FICHAS DE INSCRICIÓN.pdf)FICHAS DE INSCRICIÓN.pdf20-03-2017148 Kb

Benestar en balnearios

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (Benestar en balnearios.pdf)Benestar en balnearios.pdf 400 Kb

Programa de Termalismo Socual IMSERSO

Programa Ximnasia por parroquias maiores

Inglés lúdico: infantil, primaria e ESO

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (FICHA-PREINSCRIPCION_1-16.pdf)FICHA-PREINSCRIPCION_1-16.pdf 567 Kb

Inglés para a atención ao público

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (FICHA PREINSCRIPCION.pdf)FICHA PREINSCRIPCION.pdf 597 Kb

PROGRAMA NO CAMIÑO DA CONCILIACIÓN LABORAL E FAMILIAR 2016

LECER PRIMAVERA: Do 21 ao 28 de Marzo

ESCOLA DE VERÁN: Do 1 de xullo ao 9 de setembro

LECER NADAL: Do 22 ao 6 de xaneiro do 2017

As actividades levaranse a cabo no Centro Escolar CPI Camin?o de Santiago. As inscricio?ns realizaranse na casa do Concello en horario de 10 a 14 horas.

Para ma?is informacio?n no tele?fono 677.555.748 ou nas pa?xinas web: www.concellodeopino.com - www.sifservicios.com.
As actividades so? se realizara?n se hai un nu?mero mi?nimo de 10 participantes.

Benestar en balnearios 2016 da Consellería de Política Social da Xunta de Galicia.

Dirixido a persoas de máis de 60 anos ou pensionistas de máis de 55.

Prazo de solicitude ata o 7 de marzo de 2016.

Máis información e presentación de solicitudes no Servizo Social Comunitario deste concello os luns a venres de 8:30 a 14:30

Convocatoria deste programa no DOG (Diario Oficial de Galicia

Estás en Noticias Servicios Sociales