Desenvolvemento Local

PUNTUACIÓNS PROVISIONAIS ALUMNADO OBRADOIRO EMPREGO "ULLA TAMBRE I"

BASES OBRADOIRO DE EMPREGO ULLA TAMBRE I

Descargar este adjunto (bases.pdf)bases.pdf 1234 Kb

OBRADOIRO DE EMPREGO "ULLA-TAMBRE I"

OBRADOIRO DE EMPREGO "ULLA - TAMBRE I"

Promovido polos Concellos de Touro e O Pino e financiado pola Consellería de Economía, Emprego e Industria, no que se impartirá a especialidade de “ACTIVIDADES AUXILIARES EN VIVEIROS, XARDÍNS E CENTROS DE XARDINERÍA”. Aquelas persoas interesadas en participar como alumnos/as traballadores deberán cumprir os seguintes requisitos:

• Estar desempregadas e inscritas no Servizo Público de Emprego de Galicia.

• Ter unha idade igual ou superior aos dezaoito anos.

• Cumprir os requisitos requeridos para asinar contrato de formación e aprendizaxe durante toda a duración do obradoiro.

As persoas desempregadas que desexen participar neste obradoiro, deberán acudir á Oficina de Emprego Santiago – Norte e inscribirse no obradoiro coas claves: 340, 320 ou 370 para que poidan saír preseleccionados pola referida oficina.

O PRAZO PARA INSCRIBIRSE REMATA O VENRES DIA 18 DE AGOSTO

INTERFERENCIAS NO SINAL DE TELEVISIÓN

Co fin de solucionar os problemas derivados dos operadores do servicio de telefonía móvil 4G na banda 800MHz e que causan problemas na recepción de Televisión Dixital Terrestre (TDT), poñen a disposición a través da xestora llega800, o seguinte teléfono gratuíto 900 833 999 para os cidadáns que se vexan afectados. Tamén poñen a disposición a páxina web www.llega800.es

Maneiras de contactar:

• Si é un edificio colectivo, deberán falar co Presidente/a da súa Comunidade de Propietarios ou co seu Administrador de Fincas para que comunique a incidencia.

• Si vive nunha vivenda unifamiliar, pode contactar directamente.

• Si se trata dunha empresa ou institución, deberá contactar a través do xestor do seu edifício.

Unha vez se poñan en contacto no número de teléfono ou a través da páxina web comunicando a incidencia, os instaladores pasarán polos seus domicilios a arranxar o problema gratuitamente.

O prazo para solicitar as actuacións gratuítas finaliza o vindeiro 30 de xuño.

CURSO OPERADOR DE CARRETILLA ELEVADORA

Descargar este adjunto (IMPRESO SOLICITUDE.pdf)IMPRESO SOLICITUDE.pdf 395 Kb

CURSO DE ADAPTACIÓN AO SOCORRISMO CONVOCADO POLA ACADEMIA GALEGA DE SEGURIDADE PÚBLICA

Solicitude: O persoal que desexe participar nos cursos convocados nesta resolución deberá cubrir o formulario de matrícula telemática dispoñible na páxina web da Agasp http://agasp.xunta.es ; non se admitirá ningunha outra forma ou modelo de solicitude.

Prazo: Ata o vindeiro 18 de maio.

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (AnuncioO3C2-030517-0001_gl.pdf)AnuncioO3C2-030517-0001_gl.pdf 494 Kb

CURSO MANIPULADOR DE ALIMENTOS

Descargar este adjunto (IMPRESO SOLICITUDE.pdf)IMPRESO SOLICITUDE.pdf 387 Kb

PLAN RENOVE DE INSTALACIÓNS ELÉCTRICAS

A Consellería de Economía, Emprego e Industria, concede subvencións para a renovación de instalacións eléctricas común en edificios de vivendas.

Contía: Máximo de 150 € por contador, cun límite máximo de 3.000 € por instalación non podendo superar o 25% do total do custo da instalación.

Prazo de solicitude: Ata o 1 de setembro.

Presentación de solicitudes: As empresas instaladoras adheridas a este plan, son as encargadas de tramitar a solicitude. A listaxe de entidades aparece no seguinte enlace: https://entidadescolaboradoras.xunta.gal/electricas/consulta/

+ información en arquivos adxuntos

AXUDAS A NOVOS EMPRENDEDORES DO INTITUTO GALEGO DE PROMOCIÓN ECONÓMICA DA XUNTA DE GALICIA

O INSTITUTO GALEGO DE PROMOCIÓN ECONÓMICA (IGAPE) CONVOCA AXUDAS PARA A CREACIÓN DE NOVAS EMPRESAS EN RÉXIME DE CONCORRENCIA COMPETITIVA (Galicia Emprende)
As axudas van desde o 35% do investimento, no caso das pequenas empresas, e o 25% para as medianas, sempre que se realice un investimento entre os 25.000 e os 500.000 euros.
Nesta primeira convocatoria poderán presentarse as solicitudes desde hoxe ata o 20 de xuño. Na segunda convocatoria poderán presentarse desde o 30 de xuño ata o 29 de setembro e na terceira convocatoria desde o 10 de outubro ata o 30 de novembro de 2017.
Dentro do prazo establecido na convocatoria para presentar a solicitude de axuda, os interesados deberán cubrir previamente un formulario descritivo das circunstancias do solicitante e do proxecto para o cal solicita a subvención a través da aplicación establecida no enderezo da internet http://www.tramita.igape.es
No suposto de que o solicitante sexa unha persoa física e non teña capacidade técnica ou económica, ou que por outros motivos non teña garantido o acceso e a disponibilidade dos medios tecnolóxicos precisos, poderá dirixirse ás oficinas centrais do Igape en Santiago de Compostela ou a calquera das súas oficinas territoriais, para que lle presten asistencia e medios para cubrir o formulario electrónico, ou a través do número de teléfono 900 81 51 51. Deste xeito obterase o formulario de solicitude. Unha vez cuberto o formulario, obterase o formulario normalizado de solicitude.

DOG do 17 de abril de 2017: http://www.xunta.gal/dog/Publicados/2017/20170417/AnuncioO92-270317-0001_gl.pdf

Estás en Noticias Desarrollo Local