VI Ruta BTT Concello de O Pino

Xa está en marcha a sexta edición da Ruta BTT do Concello de O Pino, unha marcha cicloturista non federada e non competitiva que se levará a cabo o domingo 24 de setembro e que percorrerá aas endas e camiños rurais do Concello. A saída da proba será ás 09.30 horas desde o Centro Escolar CPI Camiño de Santiago. O reparto de dorsais e agasallo técnico realizarase na Casa da Cultura a partir das 08.30 horas.

Podes consultar o regulamento adxunto a esta nova. As inscricións están habilitadas no ligazón http://emesports.es/event/vi-btt-concello-de-o-pino/

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (REGULAMENTO VI BTT CONCELLO DE O PINO 2017.pdf)REGULAMENTO VI BTT CONCELLO DE O PINO 2017.pdf 71 Kb
Estás en Noticias Deportes VI Ruta BTT Concello de O Pino