VIAXE A NEVE PRIMAVERA 2017

O Concello de O Pino organizará os días 24 e 25 de marzo unha excursión á neve a estación de esuí de Manzaneda para nenos de idades comprendidas entre 8 e 14 anos e adultos que os queiran acompañar. A saída farase desde a Praza do Concello o venres 24 de marzo e o regreso será o sábado 25 de marzo . Podes descargar aquí o programa de actividades e ver todas as opcións dispoñibles en caso de que haxa neve ou non, xa que a Estación de Esquí está preparada para todo tipo de actividades. As inscripcións estarán abertas ate o mércores 22 , pero terán que reservar praza antes do 21 ás 14 horas na casa do Concello.
Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño