Nenas e nenos de 4 a 13 anos poderán participar no PescaPino o 28 de xullo

O Concello do Pino organiza o domingo 28 de xullo o concurso Pescapino, dirixido a nenos de 4 a 13 anos que sexan afeccionados ou queiran iniciarse no deporte da pesca. O concurso celebrarase na área recreativa da Magdalena (Castrofeito) entre as 10.00 e ás 13.00 horas e haberá trofeos para os tres primeiros clasificados nas cateogrías de benxamín (4-7 anos), alevín (8-10 anos) e infantil (11-13 anos).

O prazo de inscrición remata o martes, día 24, ás 14.00 horas. Os interesados en participar deberán anotarse na casa de cultura (981 511 065) ou no correo electrónico Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla . O concello facilitará o material necesario a todos os participantes no concurso.

Con este concurso, o Concello do Pino quere resaltar os espazos naturais do concello. O ano pasado o concurso contou cunha trintena de participantes.

A entrega de trofeos do Pescapino 2018 farase a partir das 13.00 horas. As bases do concurso establecen que a clasificación farase, en primeiro lugar, polo número de pezas válidas capturadas (250 puntos por cada peza), e un punto adicional por cada gramo de peso acumulado das pezas. En caso de empate terase en conta o número total de pezas de cada concursante e a idade, primando aos pescadores de menor idade.

Nos arquivos adxuntos figuran tanto as bases do concurso como a folla de inscrición, que pode cubrirse e entregarse ou enviarse por correo electrónico á Concellaría de Cultura ( Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla )
Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (Bases_concurso_pescapino_2018.pdf)Bases do concurso PescaPino 2018 127 Kb
Descargar este adjunto (Inscricion_PescaPino_2018.pdf)Boletín de inscrición para PescaPino 2018 99 Kb
Estás en Noticias Cultura e Educación Nenas e nenos de 4 a 13 anos poderán participar no PescaPino o 28 de xullo