Medio Maratón Arzúa - O Pino . "O Gran Camiño"

Os Concellos de Arzúa e O Pino organizarán o domingo 9 de xullo de 2017 a I edición do Medio Maratón “O Gran Camiño”, proba que terá unha distancia aproximada de 21.097,50 metros (proba NON homologada). A proba dará comenzo ás 10:00 horas da mañá e transcorrirá polo “Camiño de Santiago íntegramente”

A saída estará ubicada na localidade de Arzúa, antepenúltimo punto do Camiño Francés a Santiago de Compostela. A meta estará ubicada na localidade de Arca-Pedrouzo e o circuito transcurrirá pola derradeira etapa do Camiño de Santiago.As inscrición permancerán abertas no ligazón http://emesports.es/event/i-edicion-do-medio-maraton-o-gran-camino/ desde o día 15 de xuño ate o 6 de xullo ás 14 horas con varios prezos e prazos de inscripción. Neste mesmo ligazón tamén poderedes consultar o reglamento do evento.

A entrega de dorsais/chip e bolsa de corredor realizarase con anterioridade na planta de deportes de El Corte Inglés Santiago (planta baixa) nos seguintes días e horarios:

• Venres 07 de xullo de 16:00 a 22:00 horas.
  • Sábado 08 de xullo de 10:00 a 22:00 horas.

Participa con nós!!

SUBVENCIÓNS DA XUNTA DE GALICIA PARA REMATE DE FACHADAS E CUBERTAS, REHABILITACIÓN E RECONSTRUCIÓN DE VIVENDAS

O requisito para acollerse a estas axudas é estar en posesión da resolución de cualificación definitiva outorgada, no seu día, polo Instituto Galego de Vivenda e Solo (IGVS)

Para + información ver arquivos adxuntos:

ESCOLA DE VERÁN 2017

Abrese o prazo de inscrición para a Escola de Verán 2017, unha proposta do Concello de O Pino a través dos seus departamentos de deportes e servizos sociais que pretende non  só ocupar o tempo de lecer dos  nosos cativos, senón permitir as familias compaxinar a vida familiar e laboral.

O programa ofertarase para escolares de entre 3 e 12 anos de idade e levarase a cabo no Centro Escolar CPI Camiño de Santiago que colabora activamente nas actividades.

O prazo de inscripción permanecerá aberto na primeira quenda do 1 ao 15 de xullo ate o vindeiro 23 de xuño. A mesma formalizarase nas oficinas municipais en horario de 9 a 14 horas. Poden descargar as fichas de inscrición nesta nova e consultar as bases incluidas nas mesmas.
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (FICHAS DE INSCRICIÓN E BASES O PINO.pdf)FICHAS DE INSCRICIÓN E BASES O PINO.pdf 126 Kb

INTERFERENCIAS NO SINAL DE TELEVISIÓN

Co fin de solucionar os problemas derivados dos operadores do servicio de telefonía móvil 4G na banda 800MHz e que causan problemas na recepción de Televisión Dixital Terrestre (TDT), poñen a disposición a través da xestora llega800, o seguinte teléfono gratuíto 900 833 999 para os cidadáns que se vexan afectados. Tamén poñen a disposición a páxina web www.llega800.es

Maneiras de contactar:

• Si é un edificio colectivo, deberán falar co Presidente/a da súa Comunidade de Propietarios ou co seu Administrador de Fincas para que comunique a incidencia.

• Si vive nunha vivenda unifamiliar, pode contactar directamente.

• Si se trata dunha empresa ou institución, deberá contactar a través do xestor do seu edifício.

Unha vez se poñan en contacto no número de teléfono ou a través da páxina web comunicando a incidencia, os instaladores pasarán polos seus domicilios a arranxar o problema gratuitamente.

O prazo para solicitar as actuacións gratuítas finaliza o vindeiro 30 de xuño.

Programa de Vacacións Terceira Idade

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (Untitled_22052017_112624.pdf)Vacacións Terceira Idade 550 Kb

CURSO OPERADOR DE CARRETILLA ELEVADORA

Descargar este adjunto (IMPRESO SOLICITUDE.pdf)IMPRESO SOLICITUDE.pdf 395 Kb

CURSO DE ADAPTACIÓN AO SOCORRISMO CONVOCADO POLA ACADEMIA GALEGA DE SEGURIDADE PÚBLICA

Solicitude: O persoal que desexe participar nos cursos convocados nesta resolución deberá cubrir o formulario de matrícula telemática dispoñible na páxina web da Agasp http://agasp.xunta.es ; non se admitirá ningunha outra forma ou modelo de solicitude.

Prazo: Ata o vindeiro 18 de maio.

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (AnuncioO3C2-030517-0001_gl.pdf)AnuncioO3C2-030517-0001_gl.pdf 494 Kb

CONVOCATORIA BECAS UNIVERSITARIAS

ArchivoDescripciónTamaño