Programa de actividades ocio-culturais 2017/18

Descargar este adjunto (act. cultura.pdf)Act. cultura.pdf 1775 Kb
Descargar este adjunto (plantilla para solicitudes de actividades.pdf)Plantilla para solicitudes de actividades.pdf 51 Kb

CHARLA TÉCNICA-INFORMATIVA MINA TOURO-O PINO

PROGRAMACIÓN DEPORTIVA MUNICIPAL 2017-2018

Arranca a programación deportiva municipal do Concello de O Pino do curso 2017/2018. As Escolas Deportivas Municipais e as Actividades Deportivas dirixidas á poboación adulta terán o seu protagonismo a partir do luns 2 de outubro, data marcada para o comenzo das mesmas.

Consulta os arquivos adxuntos a esta nova e descarga tanto as solicitudes de participación como os horarios e programación. Compre lembrar que calquera consulta poderala facer a través do em@il Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla

Programa Ximnasia por parroquías maiores

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (CARTEL XIMNAS 201718 O PINO EN POSITIVO2.pdf)CARTEL XIMNAS 201718 O PINO EN POSITIVO2.pdf 71 Kb

PUNTUACIÓNS PROVISIONAIS ALUMNADO OBRADOIRO EMPREGO "ULLA TAMBRE I"

BASES OBRADOIRO DE EMPREGO ULLA TAMBRE I

Descargar este adjunto (bases.pdf)bases.pdf 1234 Kb

VI Ruta BTT Concello de O Pino

Xa está en marcha a sexta edición da Ruta BTT do Concello de O Pino, unha marcha cicloturista non federada e non competitiva que se levará a cabo o domingo 24 de setembro e que percorrerá aas endas e camiños rurais do Concello. A saída da proba será ás 09.30 horas desde o Centro Escolar CPI Camiño de Santiago. O reparto de dorsais e agasallo técnico realizarase na Casa da Cultura a partir das 08.30 horas.

Podes consultar o regulamento adxunto a esta nova. As inscricións están habilitadas no ligazón http://emesports.es/event/vi-btt-concello-de-o-pino/

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (REGULAMENTO VI BTT CONCELLO DE O PINO 2017.pdf)REGULAMENTO VI BTT CONCELLO DE O PINO 2017.pdf 71 Kb
Estás en Noticias