CURSO "PLATAFORMA ELEVADORA MÓBIL DE PERSOAL (PEMP)

Descargar este adjunto (IMPRESO SOLICITUDE.pdf)IMPRESO SOLICITUDE.pdf 394 Kb

III Trail Senda do Picón

O vindeiro domingo 05/11 celebrarase a terceira edición do Trail da Senda do Picón, unha proba que percorrerá algunhas das rutas máis fermosas e naturais do Concello de O Pino. A saída darase onde o cruceiro ubicado na Avenida da Igrexa de Arca ás 10.30 horas.

As inscricións estarán abertas no ligazón http://www.carreirasgalegas.com/carreira/iii-trail-senda-do-pic-n/136fcb7a-5a45-dd79-0cfc-39de9451594e ata o vindeiro xoves 2 de novembro ás 14:00 horas.

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (Reglamento III Trail Senda.pdf)Reglamento III Trail Senda do Picón Concello de O Pino.pdf 229 Kb

Camiña e Descubre

O Departamento de Cultura volve co programa "Camiña e Descubre"
Este ano percorreremos o Camiño do Norte, empezando en Ribadeo o día sábado 21 de outubro.
Previa inscrición
Anímache e Camiñemos xuntos!!

SUBVENCIÓNS MATERIAIS E PEZAS DE MOBILIARIO DE COCIÑA E BAÑO

Descargar este adjunto (Convocatoria DOG.pdf)Convocatoria DOG.pdf 989 Kb

Programa de actividades ocio-culturais 2017/18

Descargar este adjunto (act. cultura.pdf)Act. cultura.pdf 1775 Kb
Descargar este adjunto (plantilla para solicitudes de actividades.pdf)Plantilla para solicitudes de actividades.pdf 51 Kb

CHARLA TÉCNICA-INFORMATIVA MINA TOURO-O PINO

PROGRAMACIÓN DEPORTIVA MUNICIPAL 2017-2018

Arranca a programación deportiva municipal do Concello de O Pino do curso 2017/2018. As Escolas Deportivas Municipais e as Actividades Deportivas dirixidas á poboación adulta terán o seu protagonismo a partir do luns 2 de outubro, data marcada para o comenzo das mesmas.

Consulta os arquivos adxuntos a esta nova e descarga tanto as solicitudes de participación como os horarios e programación. Compre lembrar que calquera consulta poderala facer a través do em@il Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla

Estás en Noticias